Zamawianie zdjęć przez internet

Zamawianie odbitek w naszym systemie jest banalnie proste. Należy z głównego menu strony wybrać pozycję "Wywoływanie zdjęć".

 

 

Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniej linii formatu i kliknięcie przycisku "Zamów odbitki". 

 

 

W celu utworzenia nowego zlecenia należy klinąć przycisk "Utwórz nowe zlecenie", który przekierowuje do strony z panelem do zamawiania odbitek. 

 

 

Panel do zamawiania odbitek foto został w całości przebudowany. Nowy panel korzysta z najnowszej technologi HTML5, co pozwoliło na wprowadzenie licznych zmian i dodanie nowych, praktycznych funkcjonalności. 

 

 

 

Dostępne opcje podczas składania zamówień

Wysyłanie odbitek do panelu może odbywać się na dwa sposoby:

1. Dodanie odbitek z dysku lokalnego.

Metoda ta polega na kliknięciu w przycisk "Zaznacz pliki"(1), a następnie wyborze plików za pomocą standardowego okienka przeglądarki.

 

 

 

2. Metoda "Przeciągnij i upuść".

Metoda ta polega na dodaniu odbitek z dysku lokalnego użytkownika poprzez "przeciągnięcie i upuszczenie" wybranych zdjęć w miejscu oznaczonym etykietą "Przeciągnij pliki tutaj".

 

 

Należy pamiętać, że dodawane odbitki muszą być zapisane w formacie jpg.  

Po wybraniu zdjęć z wykorzystaniem jednego z powyżej przedstawionych sposobów należy przesłać odbitki na serwer, poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij pliki"(2). Istnieje możliwość wstrzymania wysyłania plików (przycisk"Wstrzymaj"(3)), a także usunięcia pojedynczych plików z kolejki (poprzez zaznaczenie wybranych plików i kliknięcie przycisku "Usuń pliki z kolejki"). Dostępna jest również opcja kompresji plików przed wysłaniem, która pozwala na zmniejeszenie rozmiaru przesyłanych odbitek i przyśpieszeniu całego procesu wysyłania ich na serwer.

 

 

Po zakończeniu przesłania plików na serwer należy przejść do zakładki "Zawartości zlecenia", gdzie widoczna jest lista wszystkich załadowanych przez użytkownika zdjęć. W tym miejscu zamawiający ma do dyspozycji szereg funkcjonalności, które sprawią że odbitki foto będą dostosowane do jego potrzeb i preferencji.

 

 

Użytkownik dla każdego zdjęcia z osobna, po wcześniejszym jego zaznaczeniu, może ustawić odpowiedni format, rodzaj papieru, kadrowanie, efekt oraz ilość odbitek. Wybrane parametry moga być również zastosowane dla wszystkich zdjęć po uprzednim wybraniu opcji "Zaznacz wszystkie". Aby wprowadzone zmiany zostały zachowane należy wcisnąć przycisk "Zastosuj zmiany". 

 

 

W zakładce "Kadrowanie" Użytkownik może samodzielnie wykadrować wybrane zdjęcie.

 

Ostateczny efekt wprowadzonych zmian dotyczących danej odbitki widoczny będzie w zakładce "Podgląd" w panelu po prawej stronie.

 

 

Po ustawieniu pożądanych parametrów dla wszytskich odbitek należy przejść do zakładki "Podsumowanie", gdzie zamówienie zostanie podsumowane i wycenione. Użytkownik otrzymuje informacje na temat ilości zdjęć, które zamawia oraz łącznej wartości całego zlecenia. Ponadto użytkownik może zaznaczyć dodatkowe opcje, takie jak "Korekcja zdjęć" oraz "Uwaga zdjęcia 3D!" (w przypadku gdy w składanym zamówieniu występują jakieś zdjęcia 3D). Użytkownik ma również możliwość dołączenia swoich uwag do zlecenia.

 

Kolejnym krokiem do złożenia zamówienia jest wybranie przycisku "Podsumowanie zlecenia", w wyniku czego pojawi się okno zawierające szczegółowe jego zestawienie. 

 

  
 

Po upewnieniu sie, że zawartość zlecenia jest zgodna z oczekiwaniami należy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka", po czym wyswietlone zostanie poniższe okno.

 

  

Możliwe jest dodawanie nieograniczonej ilości zdjęć do koszyka.